خرید میز پذیرایی شیک و زیبا؛ ساده تر از همیشه

خرید میز پذیرایی شیک برای خانواده های ایرانی همواره چالش بر انگیز بوده و برای این موضوع راهکارهای زیادی ارائه می شود. ما امروز قصد داریم این کار را ساده تر کرده و شما را با یکی از بهترین تولید کننده های میز پذیرایی در تهران آشنا کنیم که امکان ارسال به سراسر کشور را دارا می باشد.

آکام چوب تولید کننده نوآور ملزومات و اکسسوری مبلمان مانند میز پذیرایی، میز جلومبلی، میز عسلی، ست میز پذیرایی، انواع میز تلویزیون با طول 140، 160، 180 و 200 برای انواع سایز تلویزیون 24 تا بالای 75 اینچ می ‌باشد.

انواع میز پذیرایی

میز جلومبلی:

جلو مبلی نوعی میز به شکل مربع، گرد یا چند صلعی است که معمولاً در مقابل مبل قرار می گیرند. این میز ها را می توان برای قرار دادن نوشیدنی ها، تنقلات یا سایر اقلام استفاده شوند.

میزهای جلو مبلی در انواع مختلفی از جمله چوب، شیشه و فلز موجود هستند. آنها همچنین در طیف گسترده ای از قیمت ها را قرار دارند. محصولات آکام چوب برای اولین با با ترکیب چوب و پارچه طرح بسیار نوآورانه ای ارائه کرد که پیش از این فقط محدود به میز های چوبی بود.

هنگام انتخاب میز جلو مبلی، مهم است که در نظر بگیرید سبک، مواد و اندازه مناسب برای فضای شما. اگر فضای کوچکی دارید، ممکن است بخواهید یک میز جلو مبلی را انتخاب کنید که تاشو یا چند منظوره باشد. اگر کودکی دارید که لازم است احتیاط کنید و بخواهید میزی را انتخاب کنید که لبه های تیز یا شیشه ای ندارد.

میز عسلی:

میزهای عسلی نوعی میز کوچک هستند که معمولاً در کنار مبل یا صندلی قرار می گیرند و می توان برای قرار دادن نوشیدنی ها، تنقلات یا سایر اقلام استفاده کرد. میزهای عسلی در انواع مختلفی از جمله چوب، شیشه و فلز و یا ترکیب چوب و پارچه موجود هستند.

میز عسلی شیک و زیبا

ست میز پذیرایی:

ست میز پذیرایی شیک و زیبا آکام چوب شامل 2 میز عسلی و یک جلو مبلی مجموعه ای کامل جهت پذیرایی از مهمان و دورهمی ها می باشید. امتیاز ست هماهنگ بودن کامل پارچه و رنگ چوب عسلی ها و جلو مبلی است.

ست میز پذیرایی جدید و مدرن

کاربرد انواع میز پذیرایی

هنگام انتخاب میز پذیرایی، مهم است که در نظر بگیرید که از آن برای چه کاری استفاده خواهید کرد. . اگر به دنبال میزی هستید که برای قرار دادن نوشیدنی ها و تنقلات استفاده کنید، یک میز قهوه یا میز عسلی انتخاب خوبی است. اگر به دنبال میزی هستید که برای قرار دادن لوازم تزیینی یا آینه استفاده کنید، یک میز کنسول انتخاب خوبی است. اگر به دنبال میزی هستید که برای سرو غذا به مهمانان استفاده کنید، یک میز غذاخوری انتخاب خوبی است و اگر به دنبال میزی هستید که برای سرو نوشیدنی به مهمانان استفاده کنید، یک میز پذیرایی شیک و زیبا انتخاب خوبی است.

همچنین مهم است که اندازه میز را در نظر بگیرید. شما می خواهید مطمئن شوید که میزی را انتخاب می کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا نیازهای شما را برآورده کند، اما نه آنقدر بزرگ که کل فضای شما را اشغال کند.

در فروشگاه آکام چوب انواع میز پذیرایی جدید و شیک با 21 مدل پارچه و 4 رنگ چوب (افرا، گردویی، طوسی و سفید) از بهترین پارچه های قابل شستشو و مقاوم و رنگ ماندگارتولید و عرضه می شوند.

میز پذیرایی شیک و زیبا آکام چوب

این مدل های میز پذیرایی شامل میز جلو مبلی، میز عسلی و ست پذیرایی (شامل 2 میز عسلی و یک جلو مبلی) می باشند که با توجه به اندازه فضای در اختیار و طرح مبلمان و فرش خود میتوانید دکوری بی نظیر داشته باشید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.